Warunki Zwrotu
W sklepie rolniczym E-ciągnik.pl rozumiemy, że zakup odpowiednich części rolniczych jest kluczowy dla naszych klientów. Jeśli jednak zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, poniżej przedstawiamy zasady zwrotu.
1. Okres na Zwrot
- Klienci mają możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy. Rozszerzony okres zwrotu ma na celu dostosowanie się do specyficznych potrzeb branży rolniczej.
2. Stan Produktu
- Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, nie używany, kompletny, z oryginalnymi etykietami i opakowaniami.
3. Procedura Zwrotu
- Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania formularza zwrotu i dalszych instrukcji.
- Po potwierdzeniu zwrotu, należy odesłać produkt na podany adres.
Wanrol Jacek Lewandowski
Wierzchosławice 43/1
88-140 Gniewkowo
731424460
4. Koszty Zwrotu
- Koszty zwrotu pokrywa klient, chyba że produkt jest wadliwy.
5. Zwrot Pieniędzy
- Zwrot środków zostanie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu zwrócony na konto.
6. Wyjątki
- Niektóre specjalistyczne lub zamówienia na żądanie mogą być wyłączone z możliwości zwrotu. W takich przypadkach, prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów.
Procedura Reklamacji w sklepie e-ciagnik.pl
W e-ciagnik.pl zależy nam na zadowoleniu naszych klientów i zapewnieniu wysokiej jakości produktów. Jeśli jednak zakupione części rolnicze nie spełniają oczekiwań lub mają wady, poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji.
1. Zgłoszenie Reklamacji
- W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta. Zgłoszenie reklamacji można dokonać telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.
2. Informacje Potrzebne do Reklamacji
- W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu problemu oraz załączenie zdjęć uszkodzonego/wadliwego produktu.
3. Procedura Obróbki Reklamacji
- Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze kroki. Może to obejmować wysłanie dodatkowych informacji lub odesłanie produktu do naszego sklepu/magazynu.
4. Odesłanie Produktu
- W przypadku konieczności zwrotu produktu, dostarczymy szczegółowe informacje dotyczące procesu zwrotu, w tym adres i sposób wysyłki.
5. Ocena Reklamacji
- Po otrzymaniu produktu, przeprowadzimy jego ocenę w celu stwierdzenia wady i ustalenia odpowiedniej formy rekompensaty.
6. Rozwiązanie Reklamacji
- Możliwe rozwiązania mogą obejmować naprawę, wymianę na nowy produkt, zwrot pieniędzy, lub inny sposób zgodny z obowiązującym prawem i polityką firmy.
- O wyniku reklamacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.
7. Czas Trwania Procesu
- Dążymy do rozwiązania wszystkich reklamacji w jak najkrótszym możliwym czasie.
Kontakt
Wanrol Jacek Lewandowski
biuro@e-ciagnik.pl
731424460
Formularz kontaktowy