Sklep rolniczy E-ciagnik

Darmowa dostawa od: 600zł!

Telefon: 731424460

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!

Do darmowej dostawy: 600,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

Warunki Zwrotu

W sklepie rolniczym E-ciągnik.pl rozumiemy, że zakup odpowiednich części rolniczych jest kluczowy dla naszych klientów. Jeśli jednak zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, poniżej przedstawiamy zasady zwrotu.

1. Okres na Zwrot

  • Klienci mają możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy. Rozszerzony okres zwrotu ma na celu dostosowanie się do specyficznych potrzeb branży rolniczej.

2. Stan Produktu

  • Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, nie używany, kompletny, z oryginalnymi etykietami i opakowaniami.

3. Procedura Zwrotu

  • Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania formularza zwrotu i dalszych instrukcji.
  • Po potwierdzeniu zwrotu, należy odesłać produkt na podany adres. 

Wanrol Jacek Lewandowski

Wierzchosławice 43/1

88-140 Gniewkowo

731424460 

 

4. Koszty Zwrotu

  • Koszty zwrotu pokrywa klient, chyba że produkt jest wadliwy.

5. Zwrot Pieniędzy

  • Zwrot środków zostanie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu zwrócony na konto.

6. Wyjątki

  • Niektóre specjalistyczne lub zamówienia na żądanie mogą być wyłączone z możliwości zwrotu. W takich przypadkach, prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów.

 

Procedura Reklamacji w sklepie e-ciagnik.pl

W e-ciagnik.pl zależy nam na zadowoleniu naszych klientów i zapewnieniu wysokiej jakości produktów. Jeśli jednak zakupione części rolnicze nie spełniają oczekiwań lub mają wady, poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji.

1. Zgłoszenie Reklamacji

  • W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta. Zgłoszenie reklamacji można dokonać telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.

2. Informacje Potrzebne do Reklamacji

  • W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu problemu oraz załączenie zdjęć uszkodzonego/wadliwego produktu.

3. Procedura Obróbki Reklamacji

  • Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze kroki. Może to obejmować wysłanie dodatkowych informacji lub odesłanie produktu do naszego sklepu/magazynu.

4. Odesłanie Produktu

  • W przypadku konieczności zwrotu produktu, dostarczymy szczegółowe informacje dotyczące procesu zwrotu, w tym adres i sposób wysyłki.

5. Ocena Reklamacji

  • Po otrzymaniu produktu, przeprowadzimy jego ocenę w celu stwierdzenia wady i ustalenia odpowiedniej formy rekompensaty.

6. Rozwiązanie Reklamacji

  • Możliwe rozwiązania mogą obejmować naprawę, wymianę na nowy produkt, zwrot pieniędzy, lub inny sposób zgodny z obowiązującym prawem i polityką firmy.
  • O wyniku reklamacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

7. Czas Trwania Procesu

  • Dążymy do rozwiązania wszystkich reklamacji w jak najkrótszym możliwym czasie.

 

 

 

Kontakt

Wanrol Jacek Lewandowski 

biuro@e-ciagnik.pl

731424460

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium