Producent
Cena
-
Od:Do:
Pompa paliwa Deutz-Fahr - opinie
Pompa paliwa w ciągnikach Deutz-Fahr, takich jak Deutz-Fahr 5110 G czy Deutz-Fahr 6165 TTV, cieszy się uznaniem użytkowników za swoją niezawodność i efektywność. Klienci chwalą te pompy za długą żywotność i stabilną pracę w trudnych warunkach polowych. Dla prawidłowego działania pompy ważna jest regularna konserwacja elementów układu paliwowego, takich jak czujnik poziomu paliwa, przekaźnik pompy paliwa oraz filtr paliwa, które wpływają na przepływ paliwa. W modelach z systemem AdBlue równie istotne jest monitorowanie pracy pompy AdBlue, która wspiera redukcję emisji spalin.
Filtr paliwa - gdzie kupić?
Wymiana filtra paliwa to kluczowy element dbania o układ paliwowy w ciągnikach Deutz-Fahr. Filtry paliwa do modeli takich jak Deutz-Fahr 7250 TTV Agrotron czy Deutz-Fahr 8280 TTV znajdziesz w autoryzowanych serwisach oraz w naszym sklepie internetowym. Oferujemy zarówno oryginalne części, jak i wysokiej jakości zamienniki. Nasz asortyment obejmuje również czujniki poziomu paliwa, przekaźniki pompy paliwa oraz korki wlewu paliwa, które umożliwiają kompleksową konserwację układu paliwowego.
Co ile wymieniać filtr paliwa w ciągniku Deutz-Fahr?
Aby uniknąć problemów z wtryskiwaczami i zapewnić prawidłową pracę silnika, zaleca się wymianę filtra paliwa co 500 motogodzin. W przypadku intensywnej eksploatacji, np. w modelach takich jak Deutz-Fahr 6140.4 TTV, wymiana może być konieczna wcześniej. Regularna konserwacja obejmuje także sprawdzanie stanu czujnika poziomu paliwa, przekaźnika pompy paliwa oraz pompy AdBlue, które wpływają na efektywność pracy całego układu.
Uszkodzone wtryski - objawy
Uszkodzone wtryskiwacze w ciągnikach Deutz-Fahr objawiają się spadkiem mocy, nierówną pracą silnika, zwiększonym zużyciem paliwa oraz wyczuwalnym zapachem spalin. W skrajnych przypadkach można zauważyć dym wydobywający się z układu wydechowego. Najczęstszą przyczyną problemów z wtryskami jest zanieczyszczony filtr paliwa. Regularna wymiana filtra oraz sprawdzanie stanu czujnika poziomu paliwa i przekaźnika pompy paliwa pozwala zapobiegać tego typu awariom.