Producent
Cena
-
od
do
13,01 zł
Cena netto: 10,58 zł
128,44 zł
Cena netto: 104,42 zł
Głowica Silnika - Sklep z częściami
Silnik to serce każdego ciągnika rolniczego, a jego prawidłowe działanie jest niezbędne do bezpiecznej i wydajnej jazdy. Wśród kluczowych komponentów silnika znajduje się głowica. Jej stan oraz właściwa konserwacja, w tym dbałość o elementy takie jak uszczelka pokrywy zaworów czy popychacze zaworowe, mają bezpośredni wpływ na funkcjonowanie pojazdu. Modele ciągników, takie jak Valtra N111, Valtra T190 czy Valtra A95, są doskonałym przykładem, gdzie regularna kontrola i wymiana tych części zapewniają długotrwałe i bezawaryjne działanie.
Tu dobierzesz uszczelki dla swojej Valtry>>>
Uszczelka Pod Głowicą - Objawy
Wymiana uszczelki pod głowicą jest jednym z najważniejszych zabiegów, który gwarantuje długotrwałe i prawidłowe działanie silnika. Jeśli zauważasz objawy, takie jak biały dym z rury wydechowej, mieszanie się oleju z wodą czy nadmierne przegrzewanie się silnika, to prawdopodobnie przyszedł czas na wymianę uszczelki pod głowicą. W ciągnikach serii Valtra T, takich jak Valtra T191, Valtra T130 czy Valtra 6400, dbałość o elementy takie jak zawór ssący i zawór wydechowy jest kluczowa dla prawidłowego funkcjonowania silnika.
Uszczelka Pod Głowicą - Objawy Wskazujące na Uszkodzenie
Nie możemy ignorować objawów wskazujących na problem z uszczelką głowicy. Do najczęstszych oznak nieszczelności należą:
- Przegrzewanie się silnika
- Biały dym z rury wydechowej
- Obecność białego osadu w pokrywie oleju
- Spadek mocy silnika
W szczególności dla modeli takich jak Valtra T190 i Valtra N111, odpowiednia konserwacja i wymiana uszczelki pokrywy zaworów oraz popychaczy zaworowych zapewnia niezawodność silnika w długiej perspektywie.
Planowanie Głowicy Silnika - Co To Jest i Dlaczego Jest Ważne?
Planowanie głowicy silnika to proces wyrównywania powierzchni głowicy, eliminujący wszelkie nierówności, co pozwala na idealne dopasowanie uszczelki głowicy i zapewnia jej szczelność. Jest to niezwykle ważny zabieg, szczególnie po wymianie uszczelki, aby zapewnić jej długotrwałe i prawidłowe działanie, co jest kluczowe dla modeli Valtra T191 i Valtra A95.
Tu kupisz tanio wysokiej jakości używane części do silnika Valtra>>>
Jak zbudowana jest głowica silnika diesla? Kompleksowy przewodnik
Głowica silnika to kluczowy komponent każdego silnika spalinowego, zarówno benzynowego, jak i diesla. W silnikach Diesla, takich jak te produkowane przez renomowanego producenta - Sisu, znanych z wyjątkowej wytrzymałości i wydajności, głowica odgrywa niezwykle ważną rolę. W ciągnikach Valtra seria T, dbałość o takie elementy jak zawór ssący i zawór wydechowy jest kluczowa dla zapewnienia wydajności i długowieczności silnika.
Budowa głowicy silnika diesla: kluczowe elementy
- Kanały dolotowe i wylotowe: Umożliwiają przepływ powietrza do cylindrów (dolotowe) oraz usuwanie spalin (wylotowe) po procesie spalania.
- Zawory dolotowe i wylotowe: Sterują przepływem powietrza i spalin. Dzięki nim powietrze dostaje się do cylindrów, a spaliny są usuwane.
- Komory wtryskowe: W silnikach Diesla, paliwo jest wtryskiwane bezpośrednio do komory spalania, która jest częścią głowicy.
- Świece żarowe: Pomagają w zapłonie paliwa w chłodniejszych warunkach.
Silniki Diesla od Sisu, montowane w ciągnikach Valtra T130, Valtra 6400, i Valtra T190, są przykładem doskonałego inżynierskiego mistrzostwa.